Loading

Program

11:00

Rozpoczęcie akredytacji

15:00 - 16:00

Oficjalne rozpoczęcie konwentu

16:00 - 18:00

Walka na mostach - Kirszniok i Tomek

21:00 - 22:00

Szalikowcy Flambergu - Maciek Sadyś i Decyzyjni

22:00 - 01:00

Gra dla tych co pierwszy raz "Martwi Głosu Nie Mają"

Życie i śmierć obracają się przy jednym dyszlu, człowiek rodzi się, pracuje i umiera. Tak było zawsze i tak być powinno. Jednak tak nie jest. Kiedy w Beregoście pojawiły się pierwsze czarne dymienice plamiące ciała zarówno chamstwa jak i Panów, wiadome było, że Czarna Zaraza krzewić się będzie latami we wszystkie kierunki znanego nam świata…
Ludzie i zarazy obracają się przy jednym dyszlu, człowiek rodzi się, choruje i umiera. Tak było zawsze i tak być powinno. Czarna Zaraza była inna. Parszywy Kapłan imieniem Weneriusz wyznawca przeklętego boga zgnilizny Necrubela nie pozwolił ciałom spocząć w ziemi tak jak jest nakazane, jeno swą plugawą magią i zepsuciem pomarłych podnosił.
Świat, który znamy nigdy nie wróci, jednak Ci których znaliśmy wrócą… wrócą martwi i splamieni czernią… Módlcie się zatem, módlcie się albowiem tylko w modlitwie znajdziecie ukojenie za życia bo po śmierci głos utracicie.

12:00 - 22:00

Turniej Cuba - Kirszniok

12:00 - 13:00

Gra dla dzieci

13:00 - 14:30

Piknik na skraju drogi - gra dla dzieci

Gra dla najmłodszych konwentowiczów w klimacie S.T.A.L.K.E.R. (postapo), polegająca na wspólnej eksploracja w liniowej przygodzie grupy badawczej, która przeszukuje teren.

Wydarzenie na Facebooku

13:00 - 14:00

Warsztaty chodznia po górach - Maciek Sadyś

14:00 - 17:00

Turniej Łuczniczy/ Warsztaty - Kirszniok

17:00 - 19:00

Warsztaty Tańców Larpowych - Kozacka Skrzypaczka

16:00 - 19:00

Projekt Chimera - LARP CP2020 - Gyver

Jest rok 2021. Światem rządzą korporacje, na wciąż skażonych bezdrożach próbują przeżyć nieliczne grupy nomadów, a wszechogarniający chaos sprzyja tylko śmiałym, a i to nie zawsze. Projekt Chimera to krótki LARP w klimacie Cyberpunka 2020 ze sporą ilością interakcji bitewnych.

21:00 - 00:00

CHlarp "Złoty Sierp" - Goro i Guzik

12:00 - 18:00

Stalowy Świt - battlelarp - Wiktor Bodvar

13:00 - 16:00

Warsztaty Jak stworzyć epicki pojedynek bez rozlewu krwi – warsztaty szermierki scenicznej - Łotrzyca

17:00 - 20:00

Warsztaty taneczne (swing) - Piotr i Ania Zielińscy

Stało się po tylu latach państwo Zielińscy (Zielowie?) połączą wreszcie dwie swoje pasje.

Czyli na najwspanialszym miejscu, w jakim można spędzać urlop wykonają performance/ warsztaty/ coś na kształt tańca.

Spotkamy się w przepięknej Czatachowej, gdzie roznosić się będą nuty swingowej muzyki.

Dołączcie do nas całkowicie za darmo (wydaje się to godną ceną) dla wszystkich uczestników konwentu.

Lindy hop to radosny taniec, który narodził się w latach 30-tych w Harlemie w Nowym Jorku. Jego cechy charakterystyczne to: duża dawka improwizacji, zabawy i śmiechu.

ps. przygotujemy także i łopatę na wypadek złych warunków atmosferycznych

Co wziąć ze sobą?

Wygodne buty i odrobinę dobrego humoru.

Wydarzenie na Facebooku

18:30 - 00:00

Noc Marionetek - Kongregacja Larpotwórcza

Noc Marionetek to gra w konwencji grozy, inspirowana twórczością H.P. Lovecrafta, rozgrywająca się w przedwojennej Anglii. Opowiada historię grupy ocalałej z pożaru luksusowego sanatorium dla nerwowo chorych, która schroniła się w ruinach pobliskiej wioski.

To gra o bezsilności w obliczu tragedii. Gra o przetrwaniu.

Wydarzenie na Facebooku

12:00 - 17:00

LZ-129 Gigantic - M.O.C.

Gigantic – niezwykły sterowiec projektu genialnego doktora Browna – wyruszył dziś z Maribu w kolejną podróż. Jak zawsze, dokładna trasa jest owiana tajemnicą – znamy jedynie port  docelowy i niektóre pośrednie. Na pokładzie ponownie gościć będzie śmietanka towarzyska Starego i Nowego Świata, zwabiona szansą ujrzenia z bezpiecznego pokładu dzikich ostępów Lemurii.
Wśród pasażerów znalazły się znamienite persony, których tożsamość będziemy stopniowo odsłaniać przed P.T. czytelnikami śledzącymi nasze reportaże. Nasi nieocenieni korespondenci spróbują porozmawiać na pokładzie Gigantica z wszystkimi gośćmi, wśród których możemy się spodziewać gwiazd kinematografii, sław naukowych, a nawet – jeśli pogłoski okażą się prawdą – osób królewskiej krwi.

Redakcja Telegramu Brabanckiego

Wydarzenie na Facebooku

15:00 - 21:00

Konklawe - Silvanel

Jest to gra polityczna utrzymana w klimacie SF, mocno czerpiąca pod względem stylistyki z Diuny i Gasnących Słońca, a w dziedzinie instytucjonalnej i organizacyjnej z kościoła Katolickiego. Sama religia jest mocno abstrakcyjna i oderwana od ziemskich religii.
Tłem wydarzeń jest tysiącletni (odbywający się raz na 1000 lat) sobór, podczas, którego hierarchowie kościoła będą dyskutować o narosłych podczas ostatniego tysiąclecia problemach doktrynalnych, teologicznych i organizacyjnych. Nieszczęśliwie zbiega się to ze śmiercią ostatniego patriarchy, sobór zostaje zatem połączony z konklawe podczas, którego gracze wybiorą spośród siebie osobę, która poprowadzi Wszechgalaktyczny Kościół naprzeciw wyzwaniom jakie stawia przed nim nowe tysiąclecie.
Sama gra jest mocno ustrukturyzowana – podzielona na części podczas, których gracze będą dyskutować i głosować o palących problemach wiary – tzw. Kwestiach, oprócz tego będę również głosować na nowego Patriarchę.

Wydarzenie na Facebooku

21:00 - 00:00

Na Pograniczu Bez Zmian - Cykuta

Eksperymentalny larp o przemijaniu.
Przemijaniu lat podczas służby na strażnicy gdzieś w środku niczego. Przynajmniej teoretycznie. W praktyce przeminie to, co chcesz, żeby przeminęło.

Wydarzenie na Facebooku

11:00 - 15:00

Dawno, Dawno temu - Driada i Beniamin

Rzeczywistość czy baśń? Prawda ukryta pod maską codzienności czy fantazje dziecka i marzenia ludzi nie potrafiących odnaleźć sensu w swoim życiu? Kim jesteśmy i czego naprawdę pragniemy?
Kot szedł przez las i mruczał pod wąsem. W zasadzie to warczał. Na stronach Księgi Bajek taka wypowiedź by nie przeszła, ale księga poszła w p… paprocie. A na dodatek buty go cisnęły.
No tak, kur… co za bur… do tysiąca ch… wafli i kur… nędzy Śniezka do reszty oci…. Kopciuszek, no dobra, ona przynajmniej nadal jest kurą domową, nic nowego. Leśniczy bawi się w wywożenie ekologów z lasu, Kapturek, no normalnie głupia ci… koszyczka zapomniała. Babci w głowie tylko ciasteczka i kawa. Wesołek robi karierę na Youtubie kolejnymi poj… akcjami. O pozostałej szóstce lepiej wcale w ch… nie wspominać. Matka Gąska gdzieś wy…, pewnie na Haiti plantacje gandzi nakręca. A ja, co… no pożal się wróżko chrzestna. A w zasadzie ta łajza gdzie wsiąkła? Zaraz zaraz, miało być o mnie. Serio, po czterdziestce, z obwisłymi mięśniami i zakolami prawie na plecy, nosz kur…. Jak dopadnę tą dzi…, to jej zrobię z du… jesień średniowiecza. Oczywiście nie od razu. Może się najpierw trochę poprzymilać, poocierać, Niech się poczuje adorowana i dopiero wtedy wbić pazury w krtań… o, tak.
Szedł, psioczył na czym świat stoi, ale w głębi duszy płakać mu się chciało. Praktycznie nikt nie pamiętał, kim był. Nie było kogo nakłonić do szalonego sprzeciwu ani współpracy. Zero magicznych zwierciadeł, zaklętych mieczy albo chociaż żelaznych trzewików. W świecie śmiertelników dopadnięcie kogoś wcale nie było takie łatwe.
Serdecznie zapraszamy na larpa o świecie baśni, nastawionego na przeżywanie i odgrywanie.

Wydarzenie na Facebooku

13:00 - 15:00

Warsztaty Prawdziwa szermierka nieprawdziwą bronią – warsztaty techniki i taktyki pojedynkowej - Olkus

16:00 - 16:30

Warsztaty dla Dzieci do Gry Głównej

16:30 - 19:30

Warsztaty do Gry Głównej Żelazne Baśnie - obecność obowiązkowa

11:00 - 18:00

Gra Główna - Żelazne Baśnie: Narodziny

W dniach 19-21 sierpnia 2021 na konwencie Flamberg odbędzie się trzecia odsłona larpa osadzonego w świecie Żelaznych Baśni, będąca finałem opowieści rozgrywanej w latach 2017 i 2018. Zapraszamy Was do wzięcia udziału w epickiej przygodzie!

 

Wydarzenie na Facebooku

18:00 - 19:00

Fotobudka

11:00 - 18:00

Gra Główna - Żelazne Baśnie: Narodziny

W dniach 19-21 sierpnia 2021 na konwencie Flamberg odbędzie się trzecia odsłona larpa osadzonego w świecie Żelaznych Baśni, będąca finałem opowieści rozgrywanej w latach 2017 i 2018. Zapraszamy Was do wzięcia udziału w epickiej przygodzie!

 

Wydarzenie na Facebooku

12:00 - 15:00

Gra Główna - Żelazne Baśnie: Narodziny

W dniach 19-21 sierpnia 2021 na konwencie Flamberg odbędzie się trzecia odsłona larpa osadzonego w świecie Żelaznych Baśni, będąca finałem opowieści rozgrywanej w latach 2017 i 2018. Zapraszamy Was do wzięcia udziału w epickiej przygodzie!

 

Wydarzenie na Facebooku

17:00 - 18:00

Oficjalne zakończenie konwentu

Przez cały czas trwania Konwentu otwarty jest GAMES ROOM w którym możesz wypożyczyć gry i w tzw. Białym Namiocie bądź w którymś z wyznaczonych miejsc ze stołami możesz poświęcić długie godziny na grę i rozmowy z przyjaciółmi.

Udostępnimy też materiały Print and Play do samodzielnego prowadzenia larpów.

Przez cały czas konwentu w namiocie RPG mogą odbywać się sesje RPG. Zapisy i terminarz prowadzi Minotaur (Mateusz Wdowczyk)

Przez cały czas trwania konwentu jest dostępna atrakcja rekreacyjno-sportowo-wypoczynkowa tzw. Bułgaria